حضورگسترده مردم درمراسم یادبودامام(ره)پاسخ کوبنده ای به دشمنان نظام خواهد بود

اسکندری گفت:یکی از ضروریات حضور مردمی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)،یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی بوده که پاسخ کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس اسکندری،مدیرکل تبلیغات استان قم، در گردهمایی هیئات مذهبی استان قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد گفت: تمامی زحمات مسئولان شورای هیئات مذهبی استان ارزشمند بوده و قابل تقدیر است و فرصت مناسبی برای گردهم آمدن این مسئولان فراهم آمده است.

وی با برشماری مناسبت‌های پیش رو افزود: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های پیش رو سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بوده و اعزام زائران قمی به مرقد امام خمینی (ره) ضروری است.

وی تأکید کرد: یکی از ضروریات حضور وسیع مردمی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، یاوه‌گویی‌های مسئولان آمریکایی بوده و حضور چشمگیر مردم به خصوص مردم قم در این مراسم، پاسخ کوبنده‌ای به سران استکبار جهانی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: به دلیل بعد مسافت بالای استان‌های دیگر با مرقد مطهر امام خمینی (ره)، استان قم باید در اعزام زائران تلاش چشمگیر کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم یادآورشد: جلسات تفسیری در ماه مبارک رمضان در بیش از حدود 20 مسجد در استان برگزار می‌شود و لازم است که هیئات مذهبی با حضور اعضای خود، این جلسات را غنی کرده و در دوره‌های آموزشی با قوت مشارکت کنند.

اسکندری تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال جاری و نقشه‌های خام دشمنان برای دشمنی با انقلاب، به تمام دنیا نشان می‌دهیم که این هیمنه‌های پوشالی غربی‌ها و مستکبران نابودشدنی هستند و با تلاش خود جبهه مقاومت را باید امیدوارتر از قبل کنیم، چرا که چشم امید و الگوی آن‌ها نظام جمهوری اسلامی ایران و موفقیت آن است.

اسکندری اضافه کرد: باید در نظر داشت که سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی (ره) در روز رحلت ایشان و ظهور اقتدار جمهوری اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب، یکی دیگر از دلایلی است که باید حضور مردمی گسترده باشد و حقی که امام بزرگوار بر گردن ما دارد، ما را ملزم به شرکت در این حرکت عظیم می‌کند.

وی ابراز کرد: مناسبت مهم دیگر که پیش روی ماست، شب‌های قدر و شهادت امیرالمؤمنین (ع) بوده و هیئات مذهبی استان، باید برنامه‌های لازم را برای مردم تشکیل داده و با استفاده از ظرفیت‌های بالای استان همچون مداحان و شعرای قوی، بهترین استفاده را از این ایام بکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در مقاطع گوناگون صحبت از جلوگیری از ادامه راه نظام اسلامی کرده و قصد داشتند که جلوی چهل ساله شدن انقلاب را بگیرند که مردم انقلابی کشور با حضور چشمگیر در جشن پیروزی انقلاب جواب قاطعی به آن‌ها داده و آن‌ها را مأیوس می‌کنند.

انتهای پیام/ح

دشمنان در چهلمین سال پیروزی انقلاب مأیوس شده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.