حضور تیم ملی کاراته جوانان در لیگ جهانی بلغارستان

تیم ملی کاراته جوانان کشورمان فردا پنجشنبه برای حضور در لیگ جهانی به بلغارستان سفر می‌کند.

حضور تیم ملی کاراته جوانان در لیگ جهانی بلغارستانبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ جهانی کاراته جوانان به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس از روز جمعه ۴ خرداد ماه با حضور ۱۸۵۱ ورزشکار از ۷۰ کشور به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود.

تیم ملی جوانان کشورمان که به تازگی از رقابت‌های قهرمان آسیا در ژاپن برگشته است بعد از گذراندن یک مرحله اردوی آمادگی فردا پنجشنبه سوم خرداد ماه به صوفیه بلغارستان سفر می‌کند.

تیم ملی کاراته جوانان کشورمان متشکل ازعلیرضا حیدری و علیرضا فرجی در وزن ۶۱ کیلوگرم، ابوالفضل میرزایی در وزن ۶۸ کیلوگرم، نوید محمدی در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم و عرفان داوودی در دسته ۳ نوجوانان به سرمربیگری مهران بهنام فر در رقابت‌های لیگ جهانی بلغارستان شرکت می‌کند.

تیم ملی کاراته جوانان دختران ایران با ترکیب لیلا برجعلی، فاطمه خنکدار، مبینا حیدری، نگین آلتونی به سرمربیگری سمانه خوش قدم در لیگ جهانی بلغارستان شرکت می کند.

گفتنی است ۳ کاراته کار کشورمان می‌توانند در این رقابت‌ها سهمیه مستقیم المپیک ۲۰۱۸ جوانان بوینس آیرس را کسب کنند.

فدراسیون جهانی کاراته برای لیگ جهانی بلغارستان ضریب ۳ قرار داده است و اگر ورزشکاری به نشان طلا این مسابقات دست پیدا کند می‌تواند ۵۲۵ امتیاز کسب کند که برای کسب سهمیه المپیک و افزایش رنکینگ این امتیاز موثر است.

رقابت‌های لیگ جهانی بلغارستان از صبح روز جمعه 4 خرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه 6 خرداد ماه ادامه دارد.


انتهای پیام/


حضور کاراته کا‌های جوان ایران روی تاتامی جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار