اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه

مدیر آبفارشهرستان روانسر از شروع کار اجرای طرح آبرسانی به روستای کزازی از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.

مرادی   مدیر آبفار شهرستان روانسر  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت:   آبرسانی روستایی  اموربا هدف تأمین پایدار آب آشامیدنی سالم و مورد نیاز روستای مذکورنسبت به اجرای دو دهنه بهسازی چشمه، اجرای خط انتقال وشبکه توزیع، نصب انشعابات وساخت مخزن بتنی با اعتبار2500میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اقدام نموده است.

مرادی  افزود: با اجرای عملیات آبرسانی به روستای کزاری ، کلیه اهالی روستا از نعمت آب سالم و کافی بهره مند خواهند شد.لازم به توضیح است هم اکنون پیمانکار در حال انجام کار بوده و طرح از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

 

اتصال شبکه توزیع روستای اسلام آباد غرب به مجتمع آبرسانی


 مدیر آبفار شهرستان اسلام آباد نیز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت : جهت تامین آب کافی روستای شیخه در فصول گرم سال، حفاری چاه عمیق در دستور کار قرار گرفت که با تجهیز ایستگاه پمپاژ و اتصال آن به شبکه آبرسانی روستا، مشکل تامین آب خانوارهای ساکن در این روستا برای همیشه مرتفع می گردد.

احمدی ادامه داد: برای انجام این پروزه مبلغ 3700 میلیون ریال از محل اعتبارات زلزله جهت حفر چاه و اتصال شبکه توزیع روستا به مجتمع آبرسانی در نظر گرفته شده است که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
 
انتهای  پیام/ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار