تلاش شهرداران در خلق درآمدهای جديد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:وظايف شهرداران بگونه ای است كه از يكسو بايد براي خلق درآمدهای جديد تلاش كنند و از سوی وظيفه دارند كه به عموم جامعه خدمات بهتر و بيشتر ارائه كنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگي امور عمراني استانداري کرمانشاه در گردهمايي شهرداران استان گفت:شهرها نيازهاي روز دارند و شهرداري ها علاوه بر اينكه بايد به كارهاي روزمره خود بپردازند، ضرورت دارد در فكر ارائه خدمات جديد به شهروندان باشند.

وي گفت: بيش از 15 ميليارد تومان اعتبار براي شهرداري هاي مناطق زلزله زده اختصاص داده شده و با تخصيص اين اعتبارات در نظر داريم علاوه بر بازسازي اين مناطق فرصتي مناسب براي ارائه خدمات بيشتر به شهروندان مناطق زلزله زده ايجاد شود.

سالاری افزود: 50 درصد خدمات در استان كرمانشاه در مركز استان ارائه می‌شود و به خاطر حجم خدمات شهرداري كرمانشاه نسبت به شهرداریهای ديگر متفاوت است زيرا خدماتي كه در كرمانشاه ارائه مي شود فراتر از استان است و اين شهر حتي به استانهای همجوار و كشور عراق نيز خدمات ارائه می كند.

وی گفت: نشست كارگروه توسعه منطقه 4 كشور در استان كرمانشاه، برگزار می شود و از سوي وزارت كشور مقرر شده دبيرخانه اين كارگروه با استان كرمانشاه باشد و اولين جلسه آن هفته گذشته به منظور بررسي هاي لازم براي توسعه هر چه بيشتر استان هاي اين مناطق در كرمانشاه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

اختصاص بيش از 15 ميليارد تومان اعتبار براي شهرداري هاي مناطق زلزله زده

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار