برگزاری مسابقه طراحی المان میدان مرکزی کرمانشاه

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از برگزاری مسابقات طراحی المان میدان مرکزی کرمانشاه خبر داد.

دولتشاهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: به منظور زیباسازی چهره شهر، ایجاد نشاط اجتماعی و هویت بخشی به شهر در میدان مرکزی محله 22 بهمن  مسابقه طراحی المان برگزار می شود .

وی هدف  از این مسابقه را نیل به طرح ها، ایده ها و تفکرات خلاقانه جدید و ایجاد آثار فرهنگی و هنری ارزنده و ماندگار، از طریق ایجاد رقابت سالم میان کلیه معماران، طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین، صاحب­نظران و علاقمندان حقیقی و حقوقی سراسر کشور  عنوان کرد.

دولتشاهی گفت: علاقه مندان می توانند  در زمینه طراحی، نقاشی،گرافیک محیطی، ساخت المان­های مفهومی و ا ارائه طرح ‌در غالب حجم با توجه به ویژگی های فرهنگی­، مذهبی­، تاریخی­، بومی، زیست­محیطی، جغرافیایی و صنعتی شهر کرمانشاه  شرکت کنند.

وی ادامه داد: محور و محتوای طرح المان­  باید  به گونه ای  باشد که با قرار گیری اثردر محیط، احساس نشاط، هیجان، زنده شدن خاطرات، تفکر و زیبایی در مخاطب عام به وجود آید و ترجیحاً هویت و ساختار ایرانی-اسلامی در طراحی اثر رعایت شده باشدهمچنین فرهنگ و هنر ملی، مد نظر است.

 

انتهای  پیام/ز

فراخوان طراحی المان میدان مرکزی کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار