نجات مادر38 ساله باردار از توابع بخش شهرستان کوهرنگ از سوی اورژانس هوایی اصفهان

یک مادر باردار از توابع بخش‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری توسط اورژانس هوایی اصفهان به بیمارستان منتقل و از ایجاد مشکل برای او جلوگیری شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به ماموریت اورژانس هوایی اصفهان اظهار داشت: دو روز گذشته انتقال یک مادر باردار از یکی از بخش‌های شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری که امکانات انتقال زمینی وجود نداشت به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گزارش شد.

غفور راستین  ادامه داد: در پی اعلام این گزارش بلافاصله یک دستگاه اورژانس هوایی به منطقه بازفت در چهارمحال و بختیاری روستای الورگ اعزام شد و مادر باردار 38 ساله به وسیله اورژانس هوایی به مرکز شهرکرد منتقل شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان پیرامون حادثه‌های سنگین در روزهای گذشته بیان کرد: در بعدازظهر آخرین روز از ماه اردیبهشت برخورد یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه سواری وانت در باغ بهادران به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه یک فوتی و 4 مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان خانم و آقا برای ادامه روند درمانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.