قراب: با استفاده از روش احساسی تیام را نگه می داریم/تیام توسط شفر و در استقلال معروف شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: تیم های عربی حاضرند پول زیادی بابت تیام بپردازند اما ما قصد داریم با روش احساسی او را نگه داریم.

قراب: با استفاده از روش احساسی تیام را نگه می داریم/تیام توسط شفر و در استقلال معروف شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره وضعیت تیام گفت :تیم های عربی حاضرند پول زیادی بابت تیام بپردازند اما ما قصد داریم با روش احساسی او را نگه داریم. وبا او كنار بياييم تا در استقلال باقی بماند  همچنین قصد داریم بند هایی را در قرارداد او بگنجانیم تا در استقلال ماندگار شود.

او در مورداظهارات شفر درباره جذب تیم بیان کرد:  برای جذب تیمام ٣٠٠ هزار دلار پرداخت كرديم .اصلا زمانی كه ما تيام را آورديم چه كسى او را مى شناخت ؟او فقط در كنار تيم يوونتوس تمرين مى كرد .شفر او را تيام كرد و ناگفته نماند پاس هاى اسماعيلى ،غفورى ،جپاروف و شجاعيان باعث مى شد تا او توپ ها تبديل به گل كند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال  در مورد پیشنهاد سپاهان به جپاروف و وضعیت این بازیکن  اظهار داشت :جپاروف از پيش ما نمى رود و براى قلعه نويى هم آرزوى موفقيت مى كنم و بايد بگويم اين مربى زمانى با استقلال بوده است و توانسته  قهرمانى هاى زيادى را كسب  کند و در جمع پر افتخار ترین مربیان استقلال باشد.

او افزود:اميدوارم بازیکنان جدیدی که جذب تیم می شوند با دیگر بازیکنان ما هماهنگ شوند تا شفر پس از بازگشت آن ها را زیر نظر بگیرد.

قراب درباره حضور استقلال در سوپر جام و رقابت هاى آسيايى گفت :استقلال بايد براى حضور در اين رقابت ها از لحاظ جذب بازيكن تقويت شود تا مشكلى پيش نيايد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال  در مورد ليست ورود و خروج شفر گفت :شفر ليست را تحويل داده البته در مورد خروجى ها مشكلى نيست و مى تواند بروند اما در مورد بازيكنانى كه قرار است به استقلال بيايند در ابتدا بايد در خصوص بحث هاى مالى با آنها صحبت می شود و سپس همه چيز رسمى می شود چرا كه تيم هايى همچون استقلال و پرسپوليس يك برند هستند

او در مورد وضعيت حضور صياد منش در استقلال گفت :فكر مى كنم كار اين بازيكن با ما تمام شده است

قراب درباره قرعه استقلال در آسیا عنوان داشت: بهترين قرعه كشى كه فكرش را مى كرديم براى ما رقم خورد چرا كه تيم السد خوب فوتبال بازى مى كند و بر همين اساس درگيرى فيزيكى پيش نمى آيد و درباره پرسپوليس هم خودشان مى دانند و نظرى ندارم.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال درباره كسب ستاره سوم افزود :اگر حريفان ما فوق هزينه هم داشته باشند اما نمى دانم امسال به چه شكل است كه پرنده خوشبختی تنها دور سر ما مى چرخد و بايد بگويم  سالى است كه ما مى توانيم ستاره سوم را كسب كنيم.

انتهای پیام /

اظهارات قراب درباره استقلال

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار