توانمندسازی خانواده در حوزه اجتماعی نیازمند مداخلات تخصصی است

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : ارائه خدمات غیر تخصصی یکی از چالش های پیش رو در عملی نمودن اهداف جامعه به هدف مرتبط با آسیبهای اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در اولین جلسه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی شهرستان سمنان با بیان اینکه مسائل آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مهارتهای زندگی و خانواده در سیستم اطلاع رسانی و رسانه عمومی بطور متعدد برگزار می شود گفت : آنچه مهم است بازخورد آموزشها در تغییر نگرش و خرد افراد جامعه است که متاسفانه در جامعه امروز کمتر شاهد این اتفاق هستیم.

وی در ادامه افزود : توانمندسازی خانواده در حوزه اجتماعی نیازمند مداخلات تخصصی است که ارائه خدمات غیر تخصصی یکی از چالش های پیش رو در عملی نمودن ارائه این خدمات به جامعه هدف مرتبط با آسیبهای اجتماعی است.

ایزدپور هم چنین سه تحلیل در حوزه آسیبهای اجتماعی در سطح کلان سیاستهاو برنامه ریزیها و میانی شامل اموزش ها ارائه خدمات و عملکرد دستگاهها ی اجرایی و سطح خرد شامل جامعه هدف را مورد تاکید قرار داد که اگر تحلیلها در این حوزه بصورت هماهنگ و منسجم صورت گیرد مفیدخواهد بود.

انتهای پیام / گ

اطلاع رسانی مسائل آموزشی در خصوص پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.