PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد

طبق اعلام کونامی، این شرکت مجوز اضافه کردن 9 لیگ معتبر اروپایی را به PES 2019 کسب کرده است.

PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش شرکت کونامی اعلام کرد مجوز استفاده از لیگ قهرمانان اروپا را برای نسخه 2019 PES از دست داده به همین جهت قصد دارند تا با اضافه کردن چند لیگ معتبر دیگر اروپایی، از دید کاربران محدود شدنشان کمرنگ تر شود.

طبق اعلام کونامی، این شرکت مجوز حضور 9 لیگ معتبر اروپایی را برای استفاده در نسخه PES 2019 را کسب کرده و شب گذشته نام 7 لیگ را مشخص کرد؛ سوپر لیگ دانمارک، لیگ پرتغال، لیگ حرفه ای بلژیک، سوپر لیگ سوئیس، لیگ قهرمانی اسکاتلند، سوپر لیگ آرژانتین، لیگ برتر روسیه (انحصاری PES 2019) نام هایی بودند که کونامی شب گذشته از آنها پرده برداری کرد.

همانطور که می دانید سازندگان PES امکان استفاده از نام واقعی و همچنین پیراهن تیم ها را ندارند که اگر تا کنون نسخه ای از این بازی را مشاهده کرده باشید، متوجه این موضوع شده اید اما اینبار تمام تیم های حاضر در این 7 لیگ ذکر شده با اسامی، لباس ها و چهره واقعی بازیکنان در PES 2019 حضور خواهند داشت.

PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد

طبق گفته یکی از مدیران کونامی، این شرکت توجه خاصی به PES 2019 داشته و طبق وعده آنها، این نسخه بهترین نسخه PES با بیشترین محتوای لایسنس شده در طول تاریخ این کمپانی خواهد بود. بازی PES 2019 هشت شهریورماه روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

اجاق زغالی‌ای که موبایلتان را شارژ می‌کند +فیلم

باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!

کاربران Google Photos از این پس می‌توانند تصاویر مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند +تصویر

گوگل دسترسی به یوتیوب موزیک را برای کاربران ممکن کرد

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

انتهای پیام/

▐عنوان PES 2019 احتمالا با افزایش 9 لیگ جدید به روز خواهد شد▌ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار