دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش حاشیه شهر مشهد

ماموران پلیس امنیت استان با رصد و پیگیری اطلاعاتی، ۶ نفر اراذل و اوباش حاشیه شهر مشهد را که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ  ایرج شریفی سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: به دنبال وقوع نزاع و درگیری بین دو طایفه در روستای قرقی مشهد، پلیس با رویکرد سلبی و ایجاد امنیت برای شهروندان، مترصد شناسایی و دستگیری هنجارشکنان شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و رسیدگی جامع و دقیق‌تر به ابعاد ماجرا، ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت، با حضور در محل تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند.

 سرپرست پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: سرانجام مخفیگاه این افراد شناسایی و طی دو مرحله عملیات ضربتی، تعداد 6 نفر از اراذل و اوباش شاخص و عاملین اختلال در نظم عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ ایرج شریفی با بیان اینکه از مخفیگاه افراد دستگیر شده انواع سلاح سرد کشف شده تصریح کرد: این افراد با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به شرارت کردند که در نهایت با اقتدار پلیس دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

وی با تاکید بر اینکه، پلیس اجازه جولان به اراذل و اوباش را نمی‌دهد خاطر نشان کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بطور جدی در دستور کار پلیس امنیت قرار دارد و با مخلین نظم و آسایش عمومی بشدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام//ا.س
 

دستگیری اراذل واوباش حاشیه شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.