اجرای ۳۰ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد در خاش

فرماندار خاش گفت: افزون بر ۳۰ عنوان برنامه ویژه گرامیداشت سوم خرداد حماسه آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش در حاشیه مراسم گرامیداشت سوم خرداد افزود: حماسه فتح خرمشهر یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است که توانستند برای کشور عظمت و افتخار کسب کنند.

وی بیان کرد: تبیین ارزش‌های ناب اسلامی، انقلابی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت‌های مهم در جامعه کنونی بوده که امیدواریم با همت و تلاش مسئولان این امر محقق شود.

یوسفی از خدمات و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف خاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، رزمندگان اسلام، معرفی آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به نقش سپاه، ارتش و حضور رزمندگان اسلام در عرصه‌های جنگ، ایثار و شهادت به خبرنگار ایرنا گفت: سپاه در کنار نیرو‌های بسیج مردمی و سایر نیرو‌های مسلح بخوبی توانسته در صحنه‌های دفاع از مرز‌ها و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و مقابله با انواع تهدیدات دشمنان موثر عمل کند.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده حضور مقتدرانه و نقش محوری سپاه را برای مقابله با دشمنان، خنثی سازی نقشه‌های تفرقه افکنانه و جنایتکارانه دشمن مهم دانست.

وی اهمیت دادن به اسلام، قرآن، دفاع از حریم اسلام و کمک به مسلمانان مظلوم در دنیا را از دستاورد‌های ارزشمند سپاه عنوان کرد و افزود: قرآن کریم، پیامبر اسلام، کعبه و دین اسلام از عوامل تقویت کننده وحدت در جامعه هستند.

ویژه برنامه‌های گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان، امامان جمعه و فرماندار خاش؛ شورا‌ها و شهردار، فرماندهان سپاه، ارتش، انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و امنیتی، فرهنگیان، فعالان عرصه کشاورزی، خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، جامعه ورزشکاران، اقشار جوان، اصناف و بازاریان و دانشگاهیان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و پیروزی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، محفل معنوی انس با قرآن کریم، مسابقات ورزشی و فرهنگی و ... از جمله برنامه‌های اجرا شده ویژه گرامیداشت حماسه سوم خرداد در خاش بود.

انتهای پیام/ع

ویژه برنامه گرامیداشت سوم خرداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار