دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال نبیل فیکر به تیم لیگ برتری لیورپول است. لیورپول قصد دارد تا این ستاره تیم لیون را که گلزنی های بسیار خوبی برای تیمش انجام داده و به همراه تیم فرانسه توانسته به جام جهانی روسیه صعود کند را جذب کرده و به لیگ برتر انگلیس بیاورد.مسئولان لیورپول برای جذب این بازیکن مبلغ 70 میلیون پوند را نیز پیشنهاد داده اند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آسنسیو در رئال ماندنی شد

دو تیم لیگ برتر انگلیس در تلاش بودند تا در نقل و انتقالات تابستانی مارکو آسنسیو ،یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید را با مبلغی نزدیک به 150 میلیون یورو جذب کرده و به تیم خود بیاورند که در ادامه این بازیکن هر دو پیشنهاد را رد کرده و تصمیم به ماندن در رئال مادرید را برای فصلی دیگر گرفته است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ویدال به دنبال بازگشت به یوونتوس

آرتورو ویدال بازیکن حال حاضر تیم بایرن مونیخ به دنبال آن است تا پس از پایان قراردادش با این تیم آلمانی به تیم یوونتوس بپیوندد. ویدال بین سال های 2011 تا 2015 سابقه فعالیت در تیم یوونتوس را داشته و حال قرارداد این بازیکن با تیم بایرن مونیخ در حال اتمام است و احتمال آن وجود دارد این بازیکن 31 ساله به تورین بازگردد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

داگلاس کاستا هدف بعدی منچستریونایتد

مسئولان تیم منچستریونایتد در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی داگلاس کاستا ،بازیکن سابق تیم بایرن مونیخ و یوونتوس را جذب کرده و به تیم خود بیاورند. آن ها امیدوارند تا این بازیکن خط حمله 27 ساله را با مبلغی نزدیک 79 میلیون پوند از تیم بایرن مونیخ خریداری کنند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منژوکیچ به منچستریونایتد می پیوندد

شایعات حاکی از آن است ماریو منژوکیچ بازیکن بلند قامت تیم یوونتوس دیگر قراردادی را با این تیم امضا نخواهد کرد و در پایان جدا خواهد شد. از سویی دیگر خوزه مورینیو به دنبال آن است تا این بازیکن بلند قامت و با قدرت بدنی بالا را به تیم خود آورده و تیم خود را تقویت کند.مورینیو همچنین اعلام کرده در صورتی که منژوکیچ به تیم او نیاید مارکو آرناوتویچ جایگزین او خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار