راه مهار رونالدو از زبان یورگن کلوپ

سرمربی آلمانی تیم لیورپول راه مهار کاپیتان تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید را نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، لیورپول و رئال مادرید فردا (شنبه) دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را در شهر کیف اوکراین برگزار خواهند کرد. در آستانه این دیدار حساس و سرنوشت ساز یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول راه مهار کریستیانو رونالدو را فاش کرد.
وی گفت: رونالدو تنها زمانی می تواند گلزنی کند که توپ را بگیرد، باید سعی کنیم جلوی این اتفاق را بگیریم.

رئال مادرید تیم فوق ستاره ها است، اما کریستیانو رونالدو آشکارا بازیکن خطرناکی است ، کلوپ معتقد است توقف او کلید موفقیت لیورپول در کی یف خواهد بود.

مربی آلمانی درباره حریف نهایی تیم خود در لیگ قهرمانان صحبت کرد و توضیح داد که بازی آسانی نخواهد بود و در عین حال سعی کرد اعتماد به نفس خود را نیز حفظ کند.
او در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی "ال گولازو دو گل" تلویزیون اسپانیا گفت: "کریستیانو رونالدو تنها می تواند زمانی گل بزند، توپ را در اختیار داشته باشد، بنابراین سعی خواهیم کرد مانع این کار شویم."
کلوپ افزود: ما با با تیم تجربه ترین جهان و لیگ قهرمانان مواجه هستیم. اما این مسابقه ،تک بازی است و در یک بازی هر چیزی ممکن است. "
وقتی از کلوپ درباره ستاره اش،محمد صلاح، سئوال شد : او ضمن ستایش از محمد صلاح گفت: "صلاح خوب است، واقعا خوب است، و او یک نگرش واقعا خوب دارد.محمد پسر فوق العاده ای است. "
گفتنی است، بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه ساعت 23:15 به وقت کشورمان در ورزشگاه المپیک کی یف برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

کلوپ راه مهار رونالدو را فاش کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار