هدف آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه انار گفت : در جریان مذاکرات برجام ثابت شد هدف آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است .

هدف آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است .به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با سران کشور اشاره کرد و گفت:در جریان مذاکرات برجام ثابت شد آمریکایی‌ها نه تنها به تعهدات خود پایبند نیستد بلکه هدف نهایی آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود:کوتاه آمدن در مقابل آمریکا موجب گستاخ تر شدن او و ایستادگی و مقاومت موجب عقب نشینی آنها گردد.

امام جمعه شهرستان انار به سابقه بد اروپایی ها اشاره کرد و گفت:اروپایی ها همیشه در جیانات بین المللی با آمریکا همراه بوده و در جریان نقض مکرر برجام در سال های گذشته سکوت می‌کردند.

حجت الاسلام منتظری گفت :گره زدن حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی به برجام اروپایی همانقدر اشتباه است که دل بستن به برجام آمریکایی خطا و اشتباه بود.

وی در ادامه افزود:حل مشکلات اقتصادی کشور با توجه به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی و توجه به جوانان کارآفرین، تقویت تولید و حمایت از کالای ایرانی امکان پذیر است .

حجت‌الاسلام منتظری سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری را هم گرامی داشت و گفت:حضرت خدیجه (س) خ تمام هستی دارایی اش را خالصانه در انجام رسالت در اختیار پیامبر اکرم(ص) قرارداد و نقش موثری در پیروزی اسلام داشت.

وی به سجایای اخلاقی امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و افزود:امام حسن مجتبی(ع) اسوه حلم و بردباری ، کرم و سخاوت ، عبادت و بندگی خداوند بود.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار