۴ زمین چمن مصنوعی در شهربابک افتتاح می‌شود

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک از افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی تا پایان خرداد جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان و علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک امروز از مراحل پایانی اجرای زمین چمن مصنوعی شهر جوزم و روستای برفه  شهرستان شهربابک بازدید کردند.

پاریزی رییس اداره ورزش وجوانان شهربابک در حاشیه این بازدید با اشاره به افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی تا پایان خرداد جاری در چهار منطقه از این شهرستان گفت: ایجاد زمین چمن مصنوعی در این مناطق از حدود دو ماه پیش آغاز شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: با تعویض رول چمن مجموعه شهیدان"خدادادیان و فتحی"، چمن مصنوعی شهر جوزم، چمن مصنوعی شهر دهج و چمن مصنوعی روستای برفه تا پایان خرداد آماده افتتاح هستند.

پاریزی اعتبار ساخت زمین چمن مصنوعی شهر جوزم و دهج را از محل اعتبارات شهرداری همان شهر و با مشارکت شرکت ملی صنایع مس عنوان و تصریح کرد: اعتبار احداث زمین چمن مصنوعی روستای برفه نیز از محل اعتبارات دهیاری و با مشارکت شرکت ملی صنایع مس تامین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح سالن ورزشی روستای استبرق خبر داد و  یادآور شد: این سالن ورزشی به صورت مشارکتی از محل اعتبارات دهیاری و شرکت ملی مس احداث شده است.

پاریزی افزود: این سالن در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع احداث شده که تاکنون ٧٠ درصدپیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/ب

بازدید رییس اداره ورزش شهربابک از زمین چمن مصنوعی شهر جوزم و روستای برفه 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار