گوشی هوشمند نامرئی، نسل جدید تلفن‌های همراه +فیلم

مهندسان فناوری موفق شده‌اند گوشی هوشمندی را طراحی کنند که نامرئی بوده و با استفاده از یک پروژکتور امکانات جالبی برای کاربران فراهم می‌آورد.

گوشی هوشمند نامرئیبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای فناوری بسیار وسیع و پر از شگفتی است و هر لحظه در حال گسترش است. در این میان برخی وسایل ارتباطی نظیر تلفن همراه، تبلت و ... به دلیل حجم بالای مخاطب، از گستردگی و تنوع بیشتری برخوردار است. تا آنجا  که شرکت‌های مختلف فناوری در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر، همواره تلاش می‌کنند تا محصولات جدیدتری ارائه دهند.

در همین راستا نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند طراحی و وارد بازار شده است که به‌راستی متحیرکننده است. مهندسان شرکت سامسونگ موفق شده‌اند دستبندی را طراحی و عرضه کنند که مجهز به پروژکتور بوده و همان امکانات گوشی مرئی را به کاربر می‌دهد. یعنی دارندگان و کاربران این دستبند، مجهز به یک گوشی نامرئی می‌شوند که با تابش نور و تصویر صفحه گوشی روی دستشان دقیقا همان کار گوشی مرئی را انجام می‌دهد. سطح این گوشی هوشمند نامرئی  تا جایی است که حتی می‌تواند برای کاربر امکان تماس را هم فراهم آورد.

ویدئوی عملکرد این محصول شگفت‌انگیز در ادامه ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه سرعت وان پلاس 6 با گلگسی‌اس 9 و آیفون X +فیلم

انتهای پیام/

نسل جدیدی از گوشی هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار