امروز صورت گرفت؛

برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی FATF

نمایندگان مجلس با ارجاع لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون تأمین مالی مبارزه با تروریسم به کمیسیون امنیت ملی موافقت کردند.

برگزاری نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با موضوع بررسی FATFبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست فوق‌العاده اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز( 5خرداد ماه ) با موضوع بررسی FATF برگزار شد.

بیشتر بخوانید: جنجال در بهارستان بر سر یک لایحه/ نمایندگان: ملت ما را نخواهند بخشید

گفتنی است، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز سه‌شنبه 1 خرداد با ارجاع لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون تأمین مالی مبارزه با تروریسم به کمیسیون امنیت ملی موافقت کردند.

لاریجانی رئیس مجلس بعد از ارجاع این لایحه به کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: کمیسیون امنیت این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و برای اصلاحات این لایحه از دبیرخانه و وزارت اقتصاد کمک بگیرد.

وی تأکید کرد: هرکسی که در کشور نظری دارد، نظر خود را درباره این لایحه منتقل کند، همچنین نمایندگان مخالف و موافق هم نظراتشان را بیان و کمیسیون آن را جمع‌بندی کند.

رئیس مجلس تصریح کرد: کمیسیون اگر توانست هفته آینده این لایحه را ارائه کند که بهتر است، در غیر این صورت تا دو هفته آینده کار بررسی و اصلاح آن را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار