استاندار گیلان با حضور در روستای انبوه رودبار از مراحل ساخت سریال گنج راه شیری بازدید کرد.

بازدید استاندارگیلان از مراحل ساخت سریال گنج راه شیری در رودباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان با حضور در روستای انبوه رودبار از مراحل ساخت سریال گنج راه شیری که قرار است از سیمای ملی پخش شود بازدید کرد.

وی افزود: من مطمئن هستم ساخت و پخش این سریال زمینه برای انجام کار‌های بزرگتر در روستای انبوه را فراهم می‌کند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: وقتی فرهنگ مردم را به درستی معرفی کنیم، به توسعه وضعیت رفاهی و معیشتی آن‌ها هم می‌توان کمک کرد و سریال گنج راه شیری در این راستا ساخته می‌شود.

حسن ظهیری مدیر کل صدا وسیمای گیلان هم در این بازدید گفت: سریال گنج راه شیری جزء معدود سریال‌های فاخری است که در گیلان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این سریال پیشینه استان را از نظر مفاخر و مکان به تصویر می‌کشد افزود: کوشیار گیلانی ریاضیدان و منجم قرن پنجم و اهل روستای انبوه است که که بیش از هزار سال قدمت دارد و این ۲ ویژگی در سریال‌هایی که تاکنون در گیلان ساخته ایم وجود نداشت و تقریبا منحصر به فرد است.

مدیر کل صدا وسیمای گیلان میزان تجهیزات و تعدد لوکیشن‌ها را از دیگر ویژگی‌های سریال گنج راه شیری دانست و گفت: این سریال با اعتبار زیاد نسبت به سایر سریال‌ها در گیلان ساخته می‌شود.

حسن ظهیری تصریح کرد: سریال گنج راه شیری در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در روستای تاریخی انبوه عمارلوی رودبار در دست ساخت است.

 

انتهای پیام/م.ع

استاندارگیلان از مراحل ساخت سریال گنج راه شیری بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.