سرپرست میراث فرهنگی اردبیل؛

ضوابط و استانداردهای فعالیت آبدرمانی ها بازنگری می شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ضوابط و استانداردهای فعالیت آبدرمانی ها در استان اردبیل بازنگری می شود.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به ضرورت بهبود خدمات مجتمع های آبدرمانی تاکید کرد و افزود: ضوابط و استانداردهای فعالیت آبدرمانی ها نیز بازنگری می شود.

وی با اذعان به اینکه گردشگری اصلی ترین محور توسعه استان است، خواستار جذب اعتبارات این حوزه از محل اعتبارات سال های 96 و 97 و تخصیص به هنگام آن شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: انتظار می رود اعتبار سال 96 به میزان 38 میلیارد تومان در اختیار اداره کل قرار گیرد تا بخشی در سال جاری و بخشی در سال آینده برای پروژه های سرمایه گذاری و گردشگری صرف شود.

فلاحی متذکر شد: به منظور هزینه کرد بهینه اعتبارات،پروژه های گردشگری نیز ساماندهی و مطالعه خواهد شد.

وی از پایش وضعیت کمی و کیفی تاسیسات گردشگری محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و افزود: در نظر داریم در محورهای گردشگری به ویژه اردبیل- حیران، اردبیل- سرعین و اردبیل- سرچم وضعیت تاسیسات گردشگری را بررسی کنیم.

فلاحی افزود: مطالعه،استعدادیابی و تعریف پکیج های سرمایه گذاری در محورهای مواصلاتی با هدف ساماندهی تاسیسات، توسعه گردشگری استان و ممانعت از آسیب های بصری انجام می شود.

انتهای پیام/ح

گردشگری اصلی ترین محور توسعه استان است

برچسب ها: آبدرمانی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.