تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت شهرداری قرار می‌گیرند

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری، ایران جوان، تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت شورا و شهرداری بوشهر قرار می‌گیرند.

تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی مورد حمایت شهرداری قرار می‌گیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  ابوذر دهدار صبح امروز در نشست با ورزشکاران تیم رسانه ورزش بوشهر با تاکید بر نقش مهم ورزش در کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی اظهار داشت: ورزش یکی از اصلی‌ترین وکم هزینه‌ترین روش‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و فردی است.

وی با بیان اینکه همه ادارات و ارگان‌ها باید به وظیفه خود در زمینه ورزش عمل کنند گفت: این پدیده نه تنها می‌تواند سلامت جسمی و روحی شهروندان را تامین کند بلکه عاملی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی مانند اعتیاد به مواد مخدر است.

رئیس شورای بوشهر با اشاره به رسالت‌های اصلی شهرداری در حوزه‌های عمرانی و خدماتی، گفت: شهرداری در کنار این مسائل، توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی را نیز مورد توجه قرار داده، که تاسیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یکی از این اقدامات مهم است.

دهدار توسعه زمین‌های چمن مصنوعی در محلات را یکی از برنامه‌های مهم شورای شهر و شهرداری بوشهر دانست و تصریح کرد: تجهیز پارک‌های محلی و ساحلی به تجهیزات جدید ورزشی، حمایت از تیم شاهین شهرداری، تیم ایران جوان و تعدادی از تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی از جمله اقدامات شورای شهر بوشهر در زمینه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر است.

وی با تاکید بر نقش مهم شورا و شهرداری بوشهر در گسترش شادابی و نشاط در جامعه خاطر نشان کرد: شورا و شهرداری بوشهر اگر چه متولی ورزش نیست، اما در راستای گسترش نشاط و شادابی در جامعه از ورزش و ورزشکاران حمایت کرده تا جوانان و فرزندان این شهر تشویق شده و برانجام این موضوع حتی در حد ورزش قهرمانی تلاش کنند.

رئیس شورای بوشهر تاکید کرد: انتظار می‌رود همه ادارات و ارگان‌ها به وظیفه خود در زمینه ورزش عمل کنند تا شاهد درخشش جوانان خلاق بوشهری در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/م

تیم‌های ورزشی بوشهر مورد حمایت شورا و شهرداری استان قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.