تیام: علاقه ام به استقلال، اجازه نداده با تیمى دیگر قرارداد ببندم

مهاجم سنگالی آبی پوشان گفت: علاقه ام به تیم فوتبال استقلال، اجازه نداده تا به این لحظه با باشگاهی دیگر قرارداد ببندم.

تیام: علاقه ام به استقلال، اجازه نداده با تیمى دیگر قرارداد ببندممامه تیام مهاجم تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اینکه با تیم الکویت قرارداد منعقد کرده است یا خیر گفت: من علاقه خاصى به هواداران استقلال دارم و تا به این لحظه به غیر از استقلال به تیم دیگرى فکر نکردم و قراردادى را با هیچ باشگاهی منعقد نکردم، اما از بعضی تیم‌ها پیشنهاد دارم که به خاطر نام استقلال هنوز جوابى به آن‌ها ندادم.

او ادامه داد:به طور حتم در کنار دیگر بازیکنان استقلال توانستم درخشش خوبى در این تیم داشته باشم و در این مورد شکى نیست، اما با توجه به حرفه اى شدن فوتبال بر همین اساس باید در بعضى مواقع حرفه اى عمل کرد. من با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارم و همچنان منتظر هستم تا مسئولان این باشگاه براى آینده فوتبالى من تصمیم بگیرند که به صلاح طرفین باشد.

تیام بیان کرد:جدایى از استقلال برایم سخت است و دوست دارم شرایطى فراهم شود تا در کنار شفر و هواداران میلیونى استقلال به فوتبالم در ایران ادامه دهم. دوست دارم همچنان در استقلال گلزنى کنم تا استقلال بتواند سومین ستاره خود را بگیرد، اما همه چیز بستگى به آینده دارد.

انتهای پیام/

واکنش تیام به قرارداد با باشگاه کویتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
اقای تیام اگردلارهای نفتی راکه اینروزها سربه فلک کشیده ،میلیاردی به من هم میدادند به استقلال علاقه مند میشدم و حاضر به دل کندن از او بودم،لطف کن به همان قاره سیاه برگرد و اگر فوتبال منفعتی دارد به مردمان سرزمینت هدیه کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
بخاطر 4 میلیارد پول بی زبون بوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
عجب
علاقه به استقلال یا پول؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
باشه بابا خود شیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
انگار خودش مصاحبه نکرده