کشف مهمات تروریست‌ها در حومه حمص توسط ارتش سوریه + فیلم

ارتش سوریه در ادامه پاکسازی حومه شمالی حمص مقادیر زیادی سلاح و مهمات تروریست‌ها را کشف و ضبط کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه پاکسازی شهرک الغنطو در حومه شمالی حمص یک کارگاه ساخت گلوله‌های خمپاره و تعداد زیادی از گلوله‌های خمپاره و مهمات جنگی و انواع تفنگ و ماسک‌های ضد سلاح شیمیایی کشف کردند.

اسامه دیوب خبرنگار الاخباریه سوریه در گزارشی گفت: در عملیات پاکسازی مناطق از مواد منفجره در حومه شمالی حمص که پس از آزادسازی آن از تروریسم صورت می‌گیرد نیرو‌های ارتش سوریه در شهرک الغنطو یک کارگاه ساخت گلوله‌های خمپاره کشف کردند. همچنین شمار زیادی انواع گلوله و مهمات جنگی و انواع سلاح و ماسک‌های مواد شیمیایی که تروریست‌ها رها کرده بودند در این منطقه کشف شد.

این کارگاه ساخت مواد منفجره دارای دستگاه حرارتی برای ساخت گلوله‌های خمپاره با کالیبر ۸۲ و ۱۲۰ میلی متری است. دو تیربار و بمب‌های دست ساز نیز کشف شد.

نیرو‌های امنیتی در روز‌های گذشته در پایگاه‌های گروه‌های تروریستی در حومه شمالی حمص مقادیر زیادی مواد منفجره و گلوله‌های ضد زره و گلوله‌های «بی ان بی» و مهمات و خمپاره انداز‌های مختلف و مواد قابل استفاده در ساخت بمب کشف کردند.

انتهای پیام/
 

انبار سلاح‌های تروریست‌ها در حمص + فیلم

 
برچسب ها: دانلود فیلم ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار