طرح افطاری ساده هر شب در امام زادگان کرمان اجرا می شود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گفت: با هدف دوری از تجمل گرایی سفره های افطاری ساده و بی‌پیرایه هر شب در 60 امامزاده استان پهن می شود.

طرح افطاری ساده هر شب در امام زادگان کرمان اجرا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به پهن شدن سفره‌های افطاری ساده در سطح بقاع متبرکه استان گفت: یکی از برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان پهن نمودن سفره های ساده افطاری به عموم مردم روزه دارمی باشد.


وی افزود: موضوع افطاری دادن به نیازمندان و صائمین از محل نیات موقوفات استان و مساعدت خیرین نیکوکارانجام می شود که در همین راستا هرشب بیش از 2 هزار وعده افطاری در بین روزه داران توزیع می شود.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع افطاری‌های ساده و بی‌پیرایه اشاره کرد و گفت: اموری مانند افطاری ساده در شکل دادن به سبک زندگی اسلامی ودوری از تجمل‌گرایی تأثیر می‌گذارد.

رستمی تصریح کرد: در استان کرمان موقوفات متعددی وجود دارد که یکی از نیات مهم آن مربوط به افطاری به نیازمندان است و اوقاف همزمان با لیالی قدر از محل عواید نیات موقوفات اقدام به توزیع وعده غذایی گرم در بین مؤمنان روزه‌دار در محل اماکن متبرکه و بخش عمده در محل مساجد،مؤسسات خیریه، نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.