افزایش آگاهی روستاییان در مسیر لوله‌های انتقال نفت

به منظورافزایش سرانه مطالعه، آگاهی وسطح علمی روستا‌های همجوار مسیرخطوط لوله انتقال نفت، توزیع کتاب‌های مختلف در روستا‌ها انجام شد.

سالاری نژاد، فرمانده بسیج پایگاه بسیج شركت خطوط لوله و مخابرات نفت ايران منطقه خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از نظر اجتماعی مسئول بودن به این معنی است که آدم ها و سازمان‌ها می‌بایست با اخلاق و با حساسیت نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی رفتار کنند که تلاش برای برقراری مسئولیت اجتماعی، به افراد، سازمان‌ها و یک مجموعه کمک می‌کند تاثیری مثبت بر پیشرفت، کار و جامعه داشته باشند.

سالاری نژاد بیان داشت: در این طرح جامعه هدف جوانان و مساجد روستاهای همجوار مسیرخطوط لوله انتقال نفت می باشنددر فراخوانی که به کلیه کارکنان منطقه خوزستان داده شد، کلیه کتاب هایی که قبلا مورد استفاده و مطالعه قرار گرفته شده بود جمع آوری و در قالب طرح مسئولیت اجتماعی در روستاها توزیع شد.

وی افزود: در مجموع حدود 300 جلد انواع کتاب ورزشی، مذهبی ، رمان، داستان وغیره جمع آوری گردید  و این روند تا پایان سال به لطف خدا ادامه دارد و با جمع آوری و بسته بندی نوع کتاب به مساجد ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت نفت ، انتقال نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.