تجلیل از خانواده شهید بادامی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و با حضور در منزل شهید بادامی، از خانواده این شهید تجلیل کرد.

تجلیل از خانواده شهید بادامی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و با حضور اسماعیل نوری مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران، از خانواده شهید محمد بادامی از شهدای عملیات بیت المقدس تقدیر شد.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ایثارگران در این دیدار تاکید کرد: رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر توانستند رژیم بعث عراق را وادار به پذیرش شکست کنند و دشمن تا بن دندان مسلح را از خاک پاک میهن اسلامی بیرون کرده و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک این کشور در دست متجاوزان قرار گیرد.

وی افزود: در سوم خردادماه که یکی از باارزش‌ترین مناسبت‌های ملی در تاریخ این مرزوبوم است بار دیگر با امام عزیز و ارواح مطهر شهدای عزیز عهد و پیمان می‌بندیم که راه سرخ شهیدان را ادامه داده و همواره در مسیر شهدای عزیز گام برداریم.

در پایان این دیدار پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه تابلو فرش بافته شده شهید، به رسم یادبودبه همسر این شهید والامقام تقدیم شد.
بر اساس این گزارش، شهید محمد بادامی از کارکنان اداره پست منطقه 14 به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در تاریخ 1361/02/10در عملیات بیت المقدس خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از این شهید والامقام دو فرزند دختر به یادگار مانده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار