احداث اردوگاه ساماندهی اتباع خارجی بزودی در تایباد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی احداث اردوگاه 20 هکتاری برای ساماندهی اتباع خارجی در شهرستان تایباد به زودی آغاز می شود .

احداث اردوگاه ساماندهی اتباع خارجی بزودی در تایبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سید جواد حسینی افزود: باید همه ظرفیت ها را برای ساماندهی کامل اتباع خارجی بویژه اتباع غیرمجاز در استان به کار گرفته شود و این امر را به بهترین شکل به انجام برسانیم.

معاون استاندار با بیان اینکه خراسان رضوی بیشترین رقم پناهنده و مهاجر را در کشور دارا است گفت: 320 هزار نفر اتباع خارجی در استان زندگی می کنند که از این تعداد 150هزار نفر دارای کارت آمایش، 40 هزار نفر روادید خانواری، 60 هزار نفر پروانه اقامت و 70 هزار نفر نیز غیرمجاز و فاقد هرگونه مدرک اقامتی هستند.

وی ادامه داد : ساماندهی اتباع خارجی و پس از آن برخورد با اتباع غیرمجاز از مباحث و رویکردهایی است که شورای امنیت ملی به شدت بر روی آن تاکید دارد.

حسینی با اشاره به رفع موانع قانونی مربوط به زمین اردوگاه واعتبارات تخصیص یافته ساخت اردوگاه گفت : احداث اردوگاه 20 هکتاری شهرستان تایباد که در راستای ساماندهی اتباع خارجی غیر مجاز می باشد مورد تاکید شورای امنیت و وزارت کشور است .

انتهای پیام//ح.ص
 
 
 

خراسان رضوی بیشترین پناهنده و مهاجر را در کشور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.