اعلام فراخوان ادبی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان

فراخوان ادبی با عنوان ۵۴۰۰ شهید کردستان به همت کمیته تالیف و نشر کنگره ۵۴۰۰ شهید در بین ادبا، نویسندگان و فعالان فرهنگی استان اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در راستای بسط و گسترش فرهنگ شهید و شهادت و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران استان کردستان در طول هشت ۸ سال دفاع مقدس، فراخوان ادبی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان اعلام شد.
کمیته تالیف و نشر کنگره ۵۴۰۰ شهید استان، از چاپ آثار ادبا، شعرا، نویسندگان، فرهیختگان و سایر علاقه‌مندان در نگارش متون ادبی از جمله شعر، دلنوشته، خاطره، زندگینامه و. شهدا، رزمندگان و نیز یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی استان کردستان، در طول هشت سال دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی می‌کند.
علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ تیر سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کنگره واقع در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه پاسداران شهرستان‌های تابعه استان دبیرخانه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان ارسال کنند.

انتهای پیام/م

فراخوان ادبی کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.