عملیات اجرایی راه آهن اردبیل ـ میانه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه با جدیت دنبال می شود و هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

داوود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه راه آهن اردبیل - میانه یکی از پروژه های مهم در استان اردبیل می باشد، بیان کرد: اجرای این طرح در فازهای مختلف ادامه دارد و مسئولان استان تعهد کرده اند که این طرح بزرگ تا پایان دوره دوم دولت تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی گفت: با بهره برداری راه آهن اردبیل ، میانه سوت قطار بعد از سه سال در سال 99 در اردبیل شنیده می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کالای ایرانی یکی دیگر از الویت های مسئولان است و با توجه به تعهد ایجاد 20 هزار شغل در استان اردبیل همه دستگاههای باید برای اجرای طرح ها پیگیری لازم را داشته باشند.

شایقی با اشاره به اینکه پارسال تعهد استان اردبیل در اجرای مشارکتی طرح های دولتی با بخش خصوصی 53 طرح بود اما در پایان سال این رقم به 116 طرح رسید، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اجرای طرح های دولتی با مشارکت بخش خصوصی مثل سنوات قبل امسال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح ها ی مهمی در استان با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد که احداث بیمارستان هزار تختخوابی و فاضلاب شهری اردبیل از جمله آنهاست که تلاش می شود در اجرای آنها از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد 20 هزار شغل در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.