پیام تبریک استاندار به تکواندوکار قزوینی

استاندار قزوین با صدور پیامی کسب مدال نقره مهدی جلالی تکواندوکار قزوینی در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج)؛ و در ماه پر فضیلت و پرخیر و برکت رمضان، قهرمانان و فرزندان غیور ایران اسلامی در آوردگاه رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در کشور ویتنام درخشیدند و با اهتزار پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران برگ زرین دیگری را رقم زدند.

در این بین استان سربلند قزوین با کسب مدال ارزشمند نقره توسط مهدی جلالی تکواندو کار شایسته و ارزنده استان و تیم ملی کشورمان برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش استان قزوین افزودند تاضمن به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در آستانه مهمترین آوردگاه ورزش آسیا یعنی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، زمینه حضور بیش از پیش نمایندگان شایسته ورزش استان قزوین در این رقابت‌های مهم رقم بخورد.

بنده این موفقیت بزرگ را به مسئولین و هیات‌های ورزشی استان، جامعه ورزش، دوست داران و علاقمندان این رشته ورزشی بویژه خانواده این قهرمان ارزنده تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/

استاندار قزوین به تکواندوکار قزوینی تبریک گفت

برچسب ها: استانداری ، تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار