بخش خصوصی خراسان رضوی امسال به شبکه دولت الکترونیک می‌پیوندد

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اقدامات پیش رو برای توسعه دولت الکترونیک استان در سال 97 با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری و نیز دستگاه‌های متولی امور مرتبط با بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

بخش خصوصی خراسان رضوی امسال به شبکه دولت الکترونیک می‌پیونددبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد صادق براتی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: در توسعه شبکه دولت تا کنون برای 2500 دهیاری استان کارتابل تعریف شده است.

وی گفت: از این تعداد 1200 روستا بالای 20 خانوار است که 750 مورد مستقیم با شبکه دولت در ارتباط است؛ 450 مورد به زودی متصل و ارتباط بقیه روستا‌ها هم تا انتهای سال 97 برقرار می‌شود.

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: تامین زیرساخت‌های لازم برای اتصال بخش خصوصی به شبکه دولت وتوسعه کمی زیرساخت‌های شبکه دولت و ناپایداری برخی خطوط همراه اول و ایرانسل از مشکلات موجود در توسعه سریع این حوزه است و پیگیری‌ها برای حل این مباحث در دست انجام است.

براتی با اشاره به رتبه برتر استان در حوزه دولت الکترونیک گفت: هم اکنون در این استان 4200 اداره و دهیاری به شبکه دولت متصل است.

وی عنوان کرد: راه اندازی سامانه رصد در استان برای رصد مکاتبات اداری و بین دستگاه‌ها از مهر پارسال و اتصال دفاتر پست و پیشخوان به شبکه دولت با تسریع و تسهیل امور و تکریم ارباب رجوع از اقدامات مهم استان در حوزه توسعه دولت الکترونیک است.

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون حدود 99 درصد مکاتبات نظام اداری استانداری خراسان رضوی به صورت الکترونیکی انجام می‌شودکه این نسبت بین دستگاه‌های اجرایی استان 72 و نیم درصد است.

انتهای پیام//ح. ص
 

خراسان رضوی رتبه برتر در حوزه دولت الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.