فعالیت سپاه در مناطق محروم ریگان

فرماندار ریگان گفت:قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه های عمرانی خود را در جهت محرومیت زدایی در دومین نقطه از این شهرستان آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری فرماندار ریگان امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت وآبادانی شهرستان ریگان گفت :با توجه به اینکه شهرستان ریگان دارای ضریب محرومیت ۹ می‌باشد اجرای پروژه های عمرانی درزمینه محرومیت زدایی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: از ۱۰۰۰ نقطه آباد در زمینه قرارگاه پیشرفت وآبادانی در کشور یک نقطه در دهستان ناصریه این شهرستان در نظر گرفته شد که با توجه به محرومیت ریگان دومین نقطه از این شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار ریگان عنوان کرد:با توجه به اینکه خشکسالی‌های چند ساله اخیر در این شهرستان مشکلاتی را برای اهالی مناطق کوهستانی ایجاد کرده است نیازمند حمایت جدی مسئولین مربوطه می‌باشند.

باقری گفت: در صورت حمایت نشدن عشایر این مناطق اهالی این روستا‌ها به حاشیه روستا‌های شهرستان مهاجرت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: خشکسالی‌های پی در پی در این شهرستان باعث خشک شدن مراتع وتلف شدن دام‌های عشایر این شهرستان شده است.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان در این جلسه گفت: در قرارگاه پیشرفت وآبادانی این شهرستان اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته است که این اقدامات در زمینه‌های عمرانی آموزشی فرهنگی در روستا‌های محروم این شهرستان می‌باشد.

مصطفی دهقانیان ابراز کرد: قرارگاه پیشرفت وآبادانی در این شهرستان به مدت ۱۰ سال در روستا‌های محروم ریگان فعالیت خواهد کرد .

وی عنوان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته وروند مطلوب پروژه ها این شهرستان در زمینه قرارگاه پیشرفت وآبادانی در کشور به عنوان شهرستان الگو در کشور تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام/ی

فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای محروم ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار