اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به مشاغل خانگی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل روستایی، فراگیر و خانگی خبرداد.

ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در حوزه مشاغل روستایی، فراگیر و خانگی اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار استان یزد قرارگرفته است.

ریاحی افزود: در سال گذشته ۶۳۸ طرح در حوزه‌های فراگیر، روستایی و مشاغل خانگی و به تفکیک ۹ طرح در حوزه اشتغال فراگیر، ۵۰ طرح در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و ۵۷۹ طرح در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات دریافت کردند.

ریاحی با اشاره به اینکه از جوانان و فارغ‌التحصیلان انتظار می‌رود که از ظرفیت به وجود آمده استفاده کرده و در حوزه توسعه اشتغال در استان قدم‌های خوبی با نگاه کارآفرینی بردارند، گفت:: در سال ۹۶ به میزان ۲۹۴ هزار و ۵۰۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شد.

وی افزود: ۱۲۷ هزار میلیون ریال در طرح اشتغال فراگیر، ۱۰۴ هزار و ۶۳۵ میلیون ریال در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و ۶۲ هزار و ۸۷۰ میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به ایجاد هزار و ۳۴ شغل در حوزه مشاغل روستایی، فراگیر و خانگی اظهار کرد: در سال گذشته ۱۵۴ نفر با اجرای طرح اشتغال فراگیر، ۲۴۱ نفر در بخش اشتغال روستایی و عشایری و ۶۳۹ نفر در حوزه مشاغل خانگی شاغل شدند.

انتهای پیام/ ا

اختصاص تسهیلات به مشاغل خانگی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.