مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران از موافقت تسهیلات ۲۸۴ میلیون یورو برای اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ذاکری مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران گفت: با پیگیری‌های شرکت آب وفاضلاب عملیات اجرایی طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب ۵ شهر استان با همکاری  سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصاد و دارایی از سال ۹۰ شروع شد.

وی با بیان اینکه این یکی از طرح‌های وزارت نیرو برای حل مشکل فاضلاب شهر‌های استان است، افزود: با تلاش مسوولان کشوری، استانی و نمایندگان مردم و نیز بازدید کارشناسان بانک، با دریافت ۲۸۴ میلیون یورو تسهیلات از بانک توسعه اسلامی موافقت شد.

مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران بر لزوم اجرای طرح‌های فاضلاب در شهر‌های ساحلی تاکید و گفت: در این شهر‌ها به دلیل بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی، امکان نفوذ فاضلاب‌های خانگی و صنعتی به دریا و رودخانه‌ها وجود دارد که این امر مخاطرات زیست محیطی در آینده ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی برای اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهر‌های قائمشهر، آمل، محمودآباد، تنکابن و رامسر گفت: این شهر‌ها از جمله مناطق مهم گردشگری استان محسوب می‌شوند بنابراین به منظور حفظ و ارتقای محیط زیست و سلامت افراد جامعه، اجرای طرح‌های فاضلاب در اولویت قرار گرفت.

انتهای پیام /ر

تسهیلات برای اجرای طرح تصفیه فاضلاب در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار