انبار ضایعات کاغذ گرفتار آتش شد

آتش سوزی در یک انبار ضایعات کاغذ و کارتن واقع در جاده خاوران با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

انبار ضایعات کاغذ گرفتار آتش شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که کارگران انبار ضایعات کاغذ و کارتن با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و خبر از آتش سوزی در این انبار دادند، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت ۱۷:۳۵ عصر دیروز زنگ ایستگاههای ۶۳ و ۱۲۱ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشانی بهمراه خودروهای فوماتیک، خاور حامل دستگاه تنفسی و تانکر ۳۰ هزار لیتری آب را به جاده خاوران، جاده محمود آباد رهسپار کرد.

رضا ورمقانی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در خصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم حدود ۲۰۰ متر مربع از انبار و محل جمع آوری ضایعات کاغذ و کارتن به مساحت سه هزار متر مربع کاملا شعله ور بود.

وی اضافه کرد: آتش با توجه به وزش باد به سرعت در حال سرایت به دیگر قسمت های این انبار بود که آتش نشانان بلافاصله با تقسیم شدن به سه گروه به مقابله با این آتش سوزی پرداختند.

ورمقانی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی از سه سمت با بکارگیری لوله های آبدهی مشغول عملیات شدند و از سرایت آتش به دیگر قسمت های این انبار ممانعت به عمل آوردند.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی است، خاطرنشان کرد: پس از کنترل و مهار شعله های آتش و لکه گیری آن، آتش نشانان با زیر و رو کردن و جابجایی بقایای کاغذهای نیمه سوخته، حرارت و شعله های پنهان را کاملا خاموش کرده و در ادامه هم محل این آتش سوزی را به طور کامل ایمن کردند.

وی در خاتمه اظهار داشت: دراین حادثه به هیچ یک از کارگران و افراد حاضر آسیب جانی نرسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار