رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد؛

دستگیری ۷ دلال و فروشنده غیرمجاز ارز در قم

سرهنگ کرمی گفت:در طرح استانی مبارزه با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارزکه در حال برگزاری است،تاکنون تعداد هفت نفر دلال و فروشنده غیرمجاز ارز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سرهنگ احمد کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان قم،گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس آگاهی همسو با سیاست‌های کلی دولت و دستورالعمل‌های صادره از ناجا جهت ایجاد ثبات در بازار ارز، طرح استانی مبارزه با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز از ابتدای خردادماه به مرحله اجرا گذاشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: از دستگیر شدگان انواع ارز متعلق به کشورهای مختلف کشف شد که برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در این طرح که در حال برگزاری است، پس از رصد محل فعالیت دلالان و شناسایی فروشندگان غیرمجاز ارز در هسته مرکزی شهر تاکنون تعداد هفت نفر دلال و فروشنده غیرمجاز ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قم از دستگیری فردی که اقدام به دسترسی غیرمجاز و پخش تصاویر خصوصی فردی در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی موالی گفت: فرد ناشناسی که با دسترسی از طریق ایجاد صفحه شخصی با نام جعلی، اقدام به پخش تصاویر خصوصی فردی می‌کرد، توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قم به هموطنان توصیه کرد: شهروندان به خصوص بانوان از قرار دادن تصاویر شخصی خود در فضای مجازی جداً خودداری و رمز ترکیبی قوی را برای دسترسی غیرمجاز تصاویر خود انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، متهم به بزه خود اعتراف و هدف از انجام این اقدام را سرگرمی و کنجکاوی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

فروشندگان غیرمجاز ارز در قم دستگیر شدند/دستگیری عامل پخش تصاویر خصوصی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار