بهنام فر: نتیجه کسب شده در مسابقات کاراته بلغارستان قابل دفاع نیست

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته گفت: نتیجه کسب شده در رقابت‌های بلغارستان قابل دفاع نیست و قصد توجیه کردن عملکرد ملی پوشان را ندارم.

بهنام فر: نتیجه کسب شده در مسابقات قابل دفاع نیستمهران بهنام فر سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی کاراته بلغارستان بیان کرد: در مجموع از عملکرد تیم راضی هستم. بازیکنان ما از نظر فنی و اجرای تکنیک‌ها یک سر و گردن از سایر کاراته کاران حاضر در این رقابت‌ها بالاتر بودند و به غیر از وزن منهای ۶۱ کیلوگرم که ورزشکار ما دچار آسیب دیدگی شد سایرملی پوشان با اشتباهات کوچکی نتیجه را واگذار کردند.

او ادامه داد: نتیجه کسب شده در این مسابقات قابل دفاع نیست و قصد توجیه کردن عملکرد ملی پوشان را ندارم. اما فاصله کمی که بین رقابت‌های قهرمانی آسیا و این مسابقات وجود داشته است و روی قدرت بدنی بازیکنان موثر بود.

سرمربی تیم ملی کاراته تصریح کرد: البته برخی کشور‌ها مانند تایلند که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور داشتند که در این رقابت‌ها هم موفق به کسب مدال شدند، اما ملی پوشان ما نتوانستند نتیجه لازم را بدست آورند و ما باید به دنبال بررسی نقاط ضعف آن‌ها باشیم تا در کرواسی بتوانیم با عمکرد قوی موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ شویم.

بهنام فر افزود: تمام موارد تکنیکی و تاکتیکی را با بازیکنان تمرین کرده بودیم و ملی پوشان از نظر روحی و روانی درشرایط مناسبی قرار داشتند و خیلی امیدوار بودیم که بتوانیم در این مسابقات موفق عمل کنیم.

او عنوان کرد: فدراسیون امکانات خوبی را در اختیار تیم ما قرار داد و از من و ملی پوشان حمایت کرد و به کاراته کا‌های تیم امیدواری دادند که در مسابقات لیگ جهانی کرواسی سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس را کسب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته نشان کرد: در حال حاضر نقاط ضعف و قوت بازیکنان مشخص شده و پس از ریکاوری مناسب تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا در رقابت‌های لیگ جهانی کرواسی با قدرت حاضر شویم.

انتهای پیام/

اظهارات بهنام فر درباره تیم ملی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار