دادستانی کل رژیم صهیونیستی به دنبال اعلام جرم علیه همسر نتانیاهو

بنا به اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، دادستان کل این رژیم قصد دارد علیه همسر نخست وزیر به اتهام سوء استفاده از بودجه دولتی اعلام جرم کند.

دادستانی کل رژیم صهیونیستی به دنبال اعلام جرم علیه همسر نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز او اسرائیل، تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد اویچای مندلبلیت، دادستان کل رژیم صهیونیستی قصد دارد علیه سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر این رژیم به اتهام سوء استفاده از بودجه دولتی برای مصارف شخصی اعلام جرم کند.

بنا به گزارش کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، مندلبلیت پیشنهاد وکلای همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر اینکه سارا نتانیاهو به اتهامات خود اعتراف کند و بخشی از بودجه دولتی مصرف شده از سوی او را بازپرداخت کند و در ازای آن وزارت دادگستری این رژیم نیز بدون اعلام جرم و محکومیت علیه همسر نخست وزیر به تحقیقات خود پایان دهد، رد کرد.

شبکه تلویزیونی هداشات نیز گزارش داد که دادستان کل رژیم صهیونیستی از پذیرش پیشنهاد وکلای همسر نخست وزیر امتناع کرده است اما اعلام کرده است که تا پایان هفته جاری به آنها مهلت داده است تا طرح بازپرداخت و جبران قابل قبولی را به دادستانی رژیم صهیونیستی ارائه دهند.

بنا به گزارش‌ها، به دادستانی رژیم صهیونیستی گفته شد در ابتدا به همسر نتانیاهو پیشنهاد کند تا 56 هزار دلار غرامت پرداخت و به اتهامات خود اعتراف کند تا علیه او اعلام جرم و محکومیت صورت نگیرد. همسر نتانیاهو این پیشنهاد را رد کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او ترجیح می‌دهد به جای جبران مبلغ مورد نظر به زندان برود. بعد از این وکلای همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موکل آنها حاضر به پرداخت 14 هزار دلار غرامت است که این پیشنهاد از سوی دادستان‌های رژیم صهیونیستی رد شد.  بنا به گزارش هداشات، دادستان کل رژیم صهیونیستی اولتیماتومی را برای این قضیه اعلام کرد زیرا او از صرف زمان زیاد برای دستیابی به توافق با همسر نتانیاهو خسته شده است.

در ماه سپتامبر مندلبلیت، به همسر نتانیاهو اطلاع داد که قصد دارد علیه او به اتهام کلاهبرداری 104 هزار دلار از بودجه عمومی برای استفاده‎‌های شخصی و با قصد جلوگیری از پرداخت هزینه‌های شخصی خود اعلام جرم کند. این اتهامات مربوط به استفاده بیش از حد بودجه دولتی از طریق خزانه برای سفارش وعده‌های غذایی شخصی برای محل اقامت نخست وزیری صورت گرفته است.

بنا به بیانیه دادستانی کل رژیم صهیونیستی، سارا نتانیاهو و عزرا سیدوف، معاون سابق مدیر دفتر نخست وزیری تعمدا فضای را ایجاد کرده‌اند که هیچ سرآشپز رسمی در محل اقامت نخست وزیر این رژیم وجود نداشته است، این در حالی است که کارمندان تمام وقت در بخش مربوطه حضور داشته‌اند. آنها این فضا را به این منظور ایجاد کردند تا اجازه داشته باشند برخلاف دستورالعمل‌ها، مبنی بر اینکه تنها در صورت نبود سرآشپز نخست وزیر و همسرش مجاز هستند از منابع دولتی برای پرداخت سفارش غذایی‌شان استفاده کنند، عمل کنند. در بیانیه دادستانی کل رژیم صهیونیستی آمده است: آنها به طور جعلی صدها وعده غذایی از رستوران‌ها و سرآشپزهای خارج از محل اقامت نخست وزیری به ارزش حدود 102 هزار دلار دریافت کرده‌اند. 

نتانیاهو و همسرش پیشتر در ماه مارس در بخشی از پرونده فساد خود مورد بازجویی قرار گرفتند. پلیس رژیم صهیونیستی نیز خواستار محاکمه نخست وزیر این رژیم به اتهام رشوه، تقلب و نقض اعتماد در دو پرونده دیگر شد.

انتهای پیام/

احتمال اعلام جرم علیه سارا نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار