۲.۵ میلیارد ریال کمک خیران ملکانی برای آزادی زندانیان

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین این شهرستان در ۴ سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای حمایت از خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جشن گلریزان شهرستان ملکان با اشاره مشارکت خوب خیرین شهرستان در زمینه‌های مختلف، گفت: در کنار آزادی زندانیان، تامین جهیزیه برای خانواده زندانیان، ساخت مسکن و کمک‌های مالی و کالایی به افراد تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان از جمله فعالیت‌های خیران است.

وی افزود: در زمینه ساخت مدرسه نیز خیرین مشارکت فعالی دارند، بطوریکه در ۲۴ ماهه گذشته برای ساخت ۲۴ مدرسه با اعتبار مورد نیاز بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال متعهد شده اند.

علی مرادی دادستان ملکان نیز تعداد زندانیان این شهرستان را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بیش از ۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال نیاز است که انجمن حمایت از زندانیان ملکان قدم‌های خوبی در این راستا برداشته است.

در این جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد، خیرین ملکانی ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد و خانواده‌های آن‌ها کمک کردند.

 

انتهای پیام/ش

خیرین ملکانی ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیرعمد کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار