هشدار گرشاسبی به بازیکنان پرسپولیس برای تعیین تکلیف قرارداد‌ها

سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواسته است تا هر چه سریعتر وضعیت قراردادهایشان را مشخص کنند.

هشدار گرشاسبی به بازیکنان برای تعیین تکلیف قراردادهابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی‌تواند بازیکنی برای فصل بعد جذب کند بنابراین تمدید قرارداد بازیکنان فعلی در اولویت اصلی مسئولان این باشگاه قرار گرفته است تا ستاره‌های خود را برای فصل بعد از دست ندهند.

با توجه به اینکه محسن مسلمان در لیست برانکو برای فصل بعد قرار ندارد و جدایی این بازیکن از سرخپوشان پایتخت قطعی است برهمین اساس وضعیت قرارداد چند بازیکن از جمله کامیابی نیا، احمد زاده، انصاری و امیری در پرسپولیس مشخص نیست که گرشاسبی از آن‌ها خواسته است برای تعیین تکلیف قرارداد خود به باشگاه مراجعه کنند.

کامیابی نیا و احمد زاده چند روز به مسافرت رفته بودند و بعد از بازگشت به تهران قرار است به باشگاه پرسپولیس بروند تا وضعیت خود را مشخص کنند. البته حساب امیری از سایر بازیکنان جداست چرا که همراه تیم ملی در اردوی ترکیه به سر می‌برد و بعد از جام جهانی روسیه می‌تواند به باشگاه برود تا تکلیف قرارداد خود را معلوم کند.

در بین بازیکنانی که قراردادشان را تمدید نکردند کامیابی نیا پیشنهاد جدی و چشمگیری ندارد و با توجه به مصاحبه‌های اخیر بعید نیست قراردادش را به زودی با پرسپولیس تمدید کند، اما احمد زاده یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر دارد و او برای ماندن در پرسپولیس مردد است.

گفته می‌شود افزایش مبلغ قرارداد شرط احمد زاده برای تمدید قراردادش با پرسپولیس است، اما این بازیکن نمی‌داند که مسئولان این تیم فقط مبلغ قرارداد ملی پوشان را افزایش می‌دهند و همین موضوع ممکن است در مذاکره این بازیکن با سرخپوشان مشکلاتی را به وجود آورد.

محمد انصاری مدافع پرسپولیس هم پیشنهاد از چند تیم برای فصل بعد دارد، اما او اعلام کرده است که اگر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس لغو نشود به طور حتم قراردادش را با سرخپوشان پایتخت تمدید می‌کند تا این باشگاه برای فصل بعد دچار مشکل نشود.

برانکو و گرشاسبی می‌خواهند که تمدید قرارداد بازیکنان فعلی زودتر رخ بدهد، اما برخی از بازیکنان قصد دارند مذاکرات خود با پرسپولیس را طولانی کنند تا به این صورت مبلغ قرارداد خود را بتوانند افزایش بدهند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان فعلی پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار