اختصاص 400 میلیارد ریال به طرح های گردشگری در اردبیل

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری 400 میلیارد ریال به طرح های بخش گردشگری اختصاص دارد.

نادر فلاحی ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: کل سهم استان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری یک هزار و 240 میلیارد ریال است که از این میزان 400 میلیارد ریال به طرح های بخش گردشگری اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه حدود به یک سوم تسهیلات به بخش گردشگری اختصاص یافته، گفت: در صورتی که بانک ها مساعدت کرده و تسهیلات را پرداخت کنند بیش از 600 فرصت شغلی در حوزه گردشگری استان ایجاد می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: بخش گردشگری در ارائه طرح و درخواست تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری موفق عمل کرده و با توجه به اینکه با سرمایه اندک این حوزه اشتغال زایی مطلوب دارد انتظار می رود بانک ها مساعدت لازم را داشته باشند.

فلاحی ، با توجه به اینکه در بخش گردشگری فرصت های شغلی متعددی وجود دارد، امید می رود اعطای به موقع تسهیلات منجر به حمایت از فعالان این حوزه و در ادامه کاهش بیکاری در استان شود.

انتهای پیام/ع

تسهیلات اشتغال پایدار در اردبیل


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.