نمایندگان مجلس پشت جا مانده‌های تیم ملی، روبروی کی روش

شنیده می‌شود به زودی نمایندگان مجلس اعتراض رسمی خود را به چگونگی حذف برخی بازیکنان از تیم ملی فوتبال توسط کی روش را اعلان خواهند کرد.

نمایندگان مجلس پشت جا مانده‌های تیم ملی و روبروی کی روشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیست کی روش برای حضور در اردوی ترکیه و در نهایت اعزام به روسیه برای حضور قدرتمند در جام جهانی تعجب جامعه فوتیالی و غیر فوتبالی را به همراه داشت و تبعات این اتفاق تا جائی پیش رفت که گفته می‌شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ نیز نسبت به این لیست اعتراض خود را آشکار کرده اند.

جا مانده‌های تیم ملی از جمله سید جلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سید حسین حسینی موضوع اصلی اعتراض این روز‌های فوتبالی‌ها به فهرست منتشره کی روش است.

طبق پیگیری هاى صورت گرفته از منابع آگاه در مجلس شوراى اسلامى برخى از نمایندگان نامه اى در راستای اعتراض و رسیدگی مجدد به لیست تیم ملی فوتبال تنظیم کرده اند، اما تا این لحظه نامه‌ای به کمیسیون فرهنگی و یا فراکسیون ورزش نرسیده است.

شنیده مى شود اکثر اعضاى کمیسیون ورزش معتقد به دخالت و تحمیل نظرات به سرمربى تیم ملى نیستند و این اختلاف نظر عامل مسکوت ماندن نامه اعتراضی مجلس به فهرست کی روش است.

برخی نمایندگان معتقدند حق طبیعی کی روش انتخاب بازیکنان برای حضور در روسیه است و عده‌ای دیگر بر این باورند که در اعلام اسامی صلاحیت برخی بازیکنان جا مانده لحاظ نشده است.

احتمال انتشار رسمی نامه در حال حاضر کم است، اما از روز چهارشنبه به بعد، نمایندگان مخالف لیست کی روش شاید ین موضوع را جدی‌تر دنبال کنند.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواسته اند نظارت بیشتری بر فهرست اعلام شده کارلوس کی روش داشته باشد و تغییر و تحولات لیست کی روش را موشکافانه دنبال کند.

زمانی ادامه داد: نفرات شایسته‌ای از تیم ملی جا مانده اند و کی روش باید در این مواقع اشتباهات خود را بپذیرد چرا که دیدار‌های ایران در جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است..

انتهای پیام/

ورود نمایندگان مجلس به لیست بازیکنان حاضر در جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
با سلام انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی براساس تفکرات و تاکتیک های سرمربی تیم ملی هستش در همه جای دنیا همینه انتظار انتقاد از همه داریم ولی کجای دنیا مجلس اون کشور می یاد در انتخاب بازیکنان تیم ملی شون اعتراض کتبی بکنن و اعلامیه رسمی بدهند
آخرین اخبار