با تشدید نظارت های بهداشتی؛

پلمپ واحدهای صنفی متخلف بهداشتی در شوش

رئیس مرکز بهداشت شوش از پلمپ 14 واحد صنفی عرضه مواد غذایی بدلیل تخلف بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا میرزایی، رئیس مرکز بهداشت شوش به تشدید نظارت‌های بهداشتی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه 14 واحد عرضه مواد غذایی به دلیل تخلف بهداشتی پلمپ شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اجرای طرح رمضان مرکز بهداشت در قالب 19 تیم بازرسی شامل؛ 25 نفر بهداشت محیط بیش از 500 بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شوش صورت گرفت.

میرزایی اذعان داشت: در طرح بازرسی بهداشتی، از کارگاه های قنادی و تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، رستوران ها، واحدهای نانوایی، قصابی، مرغ و ماهی ، آش و حلیم بازدید بعمل آمد.

رئیس مرکز بهداشت شوش اظهار کرد: در این طرح ضمن بازدید از کارگاه‌های تهیه و تولید شیرینی آموزش‌هایی در خصوص رعایت اصول بهداشت فردی، الزام استفاده از لباس کار و کلاه و رعات نظافت عمومی محل کار ارائه گردید.

این مقام مسئول در ادامه افزود: طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه، تهیه و تولید مواد غذایی تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان شوش ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با شماره تلفن 190 تماس بگیرند.

انتهای پیام/گ

تعطیلی واحدهای صنفی متخلف

برچسب ها: امنیت غذایی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.