طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شود +فیلم

در حالی که تنها یک هفته تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل باقی‌مانده،جمعی از گرافیست‌ها طرح‌هایی مفهومی از تغییرات iOS 12 ارائه کردند.

طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تنها یک هفته تا برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در سن خوزه کالیفرنیا، مکانی که قرار است اپل در آنجا از محصولات و سیستم عامل جدید خود یعنی آی او اس 12 را رونمایی کند، باقی مانده و چندین گرافیست طرح مفهومی خود از این سیستم عامل را طراحی کرده اند.

از جمله طرح های مفهومی از آی او اس 12 که مورد توجه قرار گرفته، متعلق به شخصی به نام مایکل کالکادا، دانشجوی سال چهارم طراحی در دانشگاه یورک و کالج شریدان تورنتو در کانادا است. این طراح قابلیتی تازه از سیری (دستیار صوتی اپل) به نام "Siri Sight" را به نمایش گذاشته است که با قرار دادن زاویه دوربین روی فروشگاه ها، رستوران ها، علائم راهنمایی و رانندگی، سازه ها و ... اطلاعاتی در مورد آن ها در اختیارتان می گذارد.

قابلیت های دیگری که با مشاهده ویدئو می توان به آن پی برد؛ دسته‌بندی شدن اعلان ها، تنظیمات پیشرفته دوربین، حالت تاریک سیستم عامل، قابلیت چت گروهی در فیس تایم، نوار جدید تنظیم صداست. گفتنی است؛ قابلیت های ذکر شده و ویدئوی زیر، تنها طرح های ذهن سازنده آن بوده و امکان دارد هیچ کدام از قابلیت های مذکور در آی او اس 12 حضور نداشته باشند.

کنفرانس جهانی 2018 توسعه دهندگان اپل، چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد و در آن روز اپل از سیستم عامل و نسخه های جدید آی‌مک، مک بوک، آیپد رونمایی خواهد کرد. برای مشخص شدن ویژگی های قطعی آی او اس 12، باید تا هفته دیگر صبر کرد. در ادامه می توانید ویدئوی منتشر شده از طرح مفهومی آی او اس 12 را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار