کارگردان عنوان جدید جیمز باند چه کسی خواهد بود؟

بر اساس گزارش‌های منتشر شده ساخت بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به کارگردان " میلیونر زاغه‌نشین" واگذار شد.

کارگردان عنوان جدید جیمز باند چه کسی خواهد بود؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت برادران وارنر قصد دارد در اواخر سال 2019 میلادی بیست و پنجمین نسخه از سری فیلم‌های مشهور و پرطرفدار جیمز باند را عرضه کند و به همین دلیل از ابتدای سال 2018 اخبار و شایعاتی پیرامون کارگردان و بازیگر شخصیت اصلی این فیلم منتشر شده است.

اما در جدیدترین گزارش‌ها مشخص شده است که کارگردان نسخه 25 عنوان محبوب James Bond، کارگردان مشهور هالیوود یعنی " دنی بویل " خواهد بود. این کارگردان سال 2009 برای فیلم میلیونر زاغه‌نشین موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان اسکار شد؛ حال باید دید که در ساخت فیلم جدید جیمز باند می‌تواند موفق ظاهر شود یا خیر.

همچنین پیش از این گمانه‌زنی‌هایی از پایان کار دنیل کریگ به عنوان جیمز باند سینما و جایگزینی آن با تام هاردی شنیده می‌شد، اما گویا این شایعات حقیقت نداشته و نام کریگ یک بار دیگر برای بازی در نقش مامور 007 به ثبت رسیده است.

درباره آغاز به کار پروژه نیز باید گفت که بر اساس اعلام رسمی، ساخت این فیلم در تاریخ 3 دسامبر 2018 ( 12 آذر 1397 ) کلید می‌خورد و در تاریخ 8 نوامبر 2019 ( 17 آبان 1398 ) نیز شاهد عرضه فیلم در سینماهای جهان خواهیم بود.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

عقاب سرخ؛ نگاهی به فناوری آیرودینامیکی فعال در اتومبیل TSR-S +تصاویر

گوشی هوشمند نامرئی، نسل جدید تلفن‌های همراه +فیلم

تاریخ رونمایی از پرچمدار Mi 8 شیائومی اعلام شد

ظاهر واقعی گلکسی‌اس 10 در تصویر زنده فاش شد

قابلیت Mute کردن کاربران به اینستاگرام اضافه خواهد شد

برترین تصاویر پس‌زمینه جهان در هفته اول خرداد ۱۳۹۷

انتهای پیام/

▐هشت اتومبیل کلاسیک که به شکل مدرن درآمدند +تصاویر▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار