گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد+ تصاویر

گوگل لنز ویژگی‌های جدید از انتخاب هوشمند متن و جستجوی بی‌درنگ را با دریافت به روزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژگی‌های جدید گوگل لنز در کنفرانس I/O 2018 معرفی شد. گوگل لنز با اتکا به هوش مصنوعی به قابلیت‌های جدیدی از جمله انتخاب هوشمند متن، جستجوی بی‌درنگ و قابلیت شناسایی اجسام و نمایش موارد مشابه در فروشگاه‌های مجازی مجهز شده است.

برای مثال هنگامی که دوربین خود را به سمت یک ظرف بگیرید در کسری از ثانیه برای شما اطلاعات بی‌شماری را درباره آن می‌‌آورد و با ظاهر شدن یک نقطه آبی  در صفخه نمایش که با لمس آن می‌توانید با دسترسی به بخش style match موارد مشابه از این جسم را مشاهده کنید.

در آغار گوگل لنز فقط برای گوشی‌های پیکسل گوگل قابل استفاده بود ولی اکنون برای همه گوشی‌های اندرویدی قابل دسترسی است. به گونه‌ای که دوربین ادغام شده با گوگل لنز با قرار گیری در مقابل جسم یا متن و یا حتی تصویر به راحتی اطلاعات کثسری را اختیار کاربر قرار می‌دهد و با این روش کاربران به راحتی به طور مستقیم از طریق دوربین به جستجو می‌پردازند.

گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد+ تصاویر

نسخه جدید گوگل لنز می‌تواند جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان به خرید اینترنتی ایجاد کند زیرا شما در هر لحظه می‌توانید امکان مشاهده کالاهای در ویژگی style match گوگل لنز موارد مشابه بسیاری را داشته باید و از بین آن‌ها کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

عملکرد این اپلیکیشن در قسمت متن نیز بسیار جالب است زیرا تنها با یک بزرگ‌نمایی چند برابر هنگامی که دوربین در مقابل متن است به سادگی می‌توان اطلاعات زیادی در مورد آن متن دست پیدا کرد. لازم به ذکر است، هوش مصنوعی که دیگر تقریبا در تمامی ابعاد تکنولوزی نفوذ کرده است این چنین قابلیت‌هایی را برای اپلیکیشن‌ها از جمله گوگل لنز به ارمغان می‌آورد.

در ادامه نمونه‌ای از تصاویر مربوط به این ویژگی را مشاهده می‌کنید:

گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد.

گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد+ تصاویر

گوگل لنز به جستجوی هوشمند بی‌درنگ مجهز شد+ تصاویر

 

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد

اجاق زغالی‌ای که موبایلتان را شارژ می‌کند +فیلم

باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!

کاربران Google Photos از این پس می‌توانند تصاویر مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند +تصویر

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

انتهای پیام/

▐تجهیز گوگل لنز به ویژگی جستجوی هوشمند بی‌درنگ▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار