تولد ۵ قلو‌ها در اراک +عکس

یک مادر اراکی امروز صبح در بیمارستان ۵ فرزند به دنیا آورد.

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ یک مادر اراکی صبح امروز پس از بارداری دوم خود در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک ۵ فرزند به دنیا آورد.

خانم طاهره کمالی زاده مادر ۲۹ ساله اراکی در بارداری دوم خود صاحب ۳ فرزند پسر و دو دختر شد.

دکتر خلیلی، متخصص زنان و جراح معالج این بیمار در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این مادر، ۶ قلو باردار شده بود که در سه ماهگی بارداری خود متوجه شرایط نامساعد یکی از جنین‌ها شده و این جنین توسط پزشک خارج می‌شود.

دکتر خلیلی افزود: ۵ قلو‌های دیگر تا امروز باقی مانده و امروز بعد از یک ساعت و ۲۰ دقیقه عمل سزارین همه این نوزادان متولد شدند.

دکتر سعید رضا سلطانی، رئیس مرکز اموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک هم گفت: بدلیل هزینه‌های بالای جراحی سزارین برای تولد ۵ قلو‌ها این بیمارستان تمامی هزینه‌های تولد را پذیرفته است.

حال مادر و نوزادان در حال حاضر خوب است

شیرین مبصری، رابط سلامت مادران این مرکز درمانی هم گفت: حال مادر و نوزادان در حال حاضر خوب است، اما بدلیل اینکه نوزادان در ۳۴ هفتگی بدنیا آمده اند نیاز است چند روزی تحت مراقبت‌های ویژه باشند.

آقای دلیخون، پدر ۵ قلو‌ها هم گفت: یک دختر ۱۰ ساله داشته ام که امروز به لطف پروردگار ۵ فرزند دیگر به خانواده ام اضافه شدند و از مسئولان و خیران درخواست می‌کنم تا برای تامین نیاز‌های این نوزادان ما را حمایت کنند.

تولد ۵ قلو‌ها در اراک

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ebrahimi
۰۹:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۷
ای جانم خداحفظشون کنه انشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
دقیقا مثل 6 قلوهای تبریزی که یکیش فوت شد
اما اونا 3دختر 2پسر بودن