رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در دیدار با شهردار منطقه یک مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت های شمال تهران برای توسعه صنعت گردشگری

اوحدی گفت: ظرفیت های فرهنگی، هنری و تاریخی شمال تهران بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری به شمار می رود و باید از آنها استفاده کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت های شمال تهران برای توسعه صنعت گردشگریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در دیدار با حبیب الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک به تشریح فعالیت ها و برنامه های سازمان فرهنگی و هنری در سطح منطقه یک پرداخت و بر ضرورت بسترسازی مناسب این فعالیت ها برای توسعه صنعت گردشگری تاکید نمود.

وی افزود: در حوزه توسعه گردشگری فعالیت های زیادی می توان انجام داد که می‌توان با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با مناطق، سازمان ها و افزایش شناخت از ظرفیت های موجود آنها ابزارهای مورد نیاز را برای توسعه این صنعت فراهم کرد.

شهردار منطقه یک نیز ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه همکاری با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وجود ظرفیت های غنی فرهنگی و تاریخی منطقه یک را از نکات ممتاز شمال تهران برشمرد و خاطر نشان کرد: منطقه شمیران بر اساس اسناد قدیمی دارای سابقه تاریخی بوده و مراکز تاریخی ، تفرجگاهی و... در این منطقه گنجینه ارزشمند فرهنگی تاریخی شمیران برای توسعه گردشگری است.

حبیب اله تاجیک اسماعیلی افزود: شمال تهران با داشتن محلات تاریخی و همچنین بافت اجتماعی فرهنگی مدرن و سنتی در کنار یکدیگر می تواند به عنوان قطب فرهنگی و هنری شهر تهران مورد توجه خاص گردشگران قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار