مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران قم؛

وصیت نامه و خاطرات شهدای قم در سه هزار جلد به چاپ رسیده است

هاشمی گفت:با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وصایا و خاطرات شهدای استان قم در سه هزار جلد به چاپ رسیده است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛هاشمی،مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران قم گفت: به منظور  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط نسل امروز با شهدا ،وصایا و خاطرات شهدای قم از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سه هزار جلد و در قالب کتابچه های کوچک ۱۷ صفحه ای، ‌چاپ و توزیع شده است.


وی افزود: این کتابچه ها شامل زندگینامه، ولادت، احساس مسئولیت پذیری، نوجوانی، مجروحیت و شهادت، سجایای اخلاقی، ‌خاطرات خانواده و همرزمان، وصیت نامه، ‌محل دفن شهید،‌کرامات شهید و تصاویر شهید است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان تصریح کرد: این طرح به منظور توزیع کتابچه های کوچک در یادواره های شهدا و مراسم هایی که مزین به نام شهدا است و کتابخانه ها  به عنوان یک طرح ابتکاری چاپ و توزیع شده است.


 هاشمی بیان کرد: تا کنون کتابچه شهید سید علی اکبر نظری ثابت،‌ شهید کمال کورسل، شهید صدوق اراکی، ‌شهید سید مجتبی صالحی خوانساری و از شهدای مدافع حرم ‌ شهید محمد حسین سراجی و شهید سعید سامانلو تهیه و با کمترین هزینه به چاپ رسیده  است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد:  این کتابچه ها به استان‌های دیگر، ارگان های دولتی و نهادها از جمله استانداری، فرمانداری، سپاه علی بن ابیطالب(ع)،‌ مرکز سیره شهدا  و سایر دستگاه ها ارسال شده است.

انتهای پیام/ش

چاپ وصیت نامه ی شهدا در قم

برچسب ها: شهدا ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.