مردمی کردن برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی بایستی اصل مهم باشد

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی اصل مهم در برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی را مردمی کردن این برنامه ها دانست وگفت: برنامه ریزی برگزاری این مراسم توسط مردم انجام شود.

لزوم مردمی کردن برنامه های چهل سالگی انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی،امروز در جلسه شورای سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز گفت : در برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی حتما باید بیشتر از زبان هنر و ابزار هنری استفاده شود و نیز مساجدی که نماد انقلاب هستند برجسته تر شوند .


امام جمعه تبریز با اشاره به خدمات گسترده نظام در زمینه عمران و آبادانی ، بر ضرورت تبیین این خدمات و دستاوردهای نظام در طول سال تاکید کرد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم هدف اصلی این برنامه ها را نشان دادن خدمات چهل ساله نظام به مردم عنوان کرد و از دستگاههای اجرایی خواست عملکرد حوزه کاری خود را در چهل سالگی انقلاب برجسته کنند .


وی به نقش خطیر صداو سیما در این زمینه اشاره کرد و گفت : انقلاب مال مردم و برای مردم است لذا صدا وسیما میتواند با تاریخ نگاری چهار دهه فعالیتهای استان ،مصاحبه با نخبگان متعهد استان و نمایش سیر تحولات استان، پیشرفت ها و موفقیت های استان را برجسته کند.


در این جلسه مدیرکل صدا وسیمای استان نیز با بیان اینکه رسانه با تمام قوا و توان در خدمت دستگاههاست افزود : مسئولان باید بیشتر در کنار مردم باشند و با حضور خود در مساجد و مکانهای مختلف این مهم را به مردم برسانند که این انقلاب مردمی است.


سید محسن لطیفی افزود : فضایی باید ایجاد شود تا فواصل بین مردم و مسئولان کم شود و مسئولان با شفافیت روبروی مردم حرف بزنند و روحیه مردم را به همان روحیه دهه شصت برگردانند در این صورت است که مردمی بودن انقلاب ثابت می شود.

 

انتهای پیام/

 

لزوم مردمی کردن برنامه های چهل سالگی انقلاب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار