سند توسعه ورزش اردکان تدوین می‌شود

فرماندار اردکان از تدوین سند توسعه ورزش در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مقیمی فرماندار اردکان گفت: پیشرفت جامعه ورزشی در این شهرستان مستلزم وجود سندی راهبردی در این مورد می‌باشد و آگاهی دقیق از وضعیت موجود ورزش، تدوین برنامه‌های مستمر و منسجم برای پیشبرد کیفی وکمی ورزش و مشارکت هیئت‌های ورزشی در راستای ارتقای سطح ورزشی بسیار ضروری است.

هادی مقیمی در نشستی با ورزشکاران و مدیرعاملان هیات‌های ورزشی در شهرستان اردکان افزود: تدوین هر سندی می‌تواند ظرفیت هاو استعداد‌های هر شهرستانی را به خوبی شناسایی کند و در اختیار صاحب نظران و برنامه نویسان قرار داده شود.

مقیمی اظهار داشت: در شهرستان اردکان سرمایه داران و صاحبان صنایع با درک جایگاه ورزش در بین مردم به این مهم توجه ویژه خواهند کرد و با یاری شان زمینه پیشتاز ورزشی را دراستان مهیا خواهند کرد.

فرماندار اردکان افزود: رسیدن برخی ورزش‌ها به لیگ و قهرمانی سندی بر این گفته می‌باشد که با نگاه علمی به ورزش در اردکان می‌توانیم وضعیت را روز به روز بهتر نماییم.

فرماندار اردکان گفت: بیش از این باید به ورزش کارگری در اردکان توجه شود، چون عمده جمعیت شهرستان را این قشر تشکیل می‌دهند و سلامتی و شادابی آن‌ها در روحیه جامعه موثر است.

مسول تدوین شورای سند ورزش توسعه استان یزد گفت: سند توسعه ورزش نزدیک به یکسال است طرح میدانی آن در استان یزد آغاز شده است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش استان و شهرستان اردکان گام خواهیم برداشت.

محمد حسن پیمان فر افزود: درابتدا چالش‌ها، راهکار‌ها، و ظرفیت‌های ورزش شهرستان سنجیده خواهد شد و امیدواریم با همکاری مدیران واحد‌های صنایع و خیران ورزش اردکان را توسعه پیدا کند.

وی افزود: اولین چشم انداز توسعه ورزش، گسترش ورزش همگانی و شروع آن از خانواده‌ها، مدارس و باشگاه‌ها و محلات است که قدم‌های خوبی در این خصوص برداشته شده است.

در شهرستان اردکان نزدیک به ۵ هزار نفر بیمه ورزشی می‌باشند که نسبت به سال ۹۵، ۱۸ درصد افزایش داشته اند، ۳۷ هیئت ورزشی در اردکان وجود دارد که ۳۳ هیئت فعال می‌یاشد و این شهرستان دارای ۶ تیم در لیگ برتر کشور شامل والیبال، فوتبال ساحلی دو تیم، بدمینتون، کاراته، آکروژیم دارا می‌باشد.

 

انتهای پیام/ ص

یشرفت جامعه ورزشی در اردکان مستلزم وجود سندی راهبردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار